Ha a szállítás során a csomag sérülten érkezik, két módon is jelezheti ezt megfelelően, hogy orvosolhassuk a problémát:
Ha a sérülést a kézbesítéskor észleli, amikor a szállító még a célcímen tartózkodik, megtagadhatja az átvételt, jelezve a sérülést, hogy a szállító értesíthessen minket, és új szállítmányt küldhessünk Önnek.
Ha a sérülést akkor veszi észre, amikor a szállító már átadta Önnek a rendelést, értesítse csapatunkat, küldjön képeket a csomagolásról, a termékről és a lehető legrészletesebb információkat a következő címre: [email protected] legfeljebb 48 naptári órán belül a kézbesítést követően.
A szállítás során megsérült rendelés kézbesítését követő 48 órás határidő lejárta után nem tudjuk vállalni ezeknek a károknak a felelősségét.
Írj nekünk, ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban!