Mit tegyek, ha a rendelésem hiányosan érkezik meg?
Kivéve, ha a vásárló kifejezetten másként kéri vagy kivételes esetben, rendeléseinket teljes egészében szállítjuk ki.

Ha hiányos rendelést kapott, vagy nem érkezett meg minden megvásárolt elem, a következő lépéseket teheti meg:

  1. Ellenőrizze, hogy a rendelését nem több csomagban küldtük-e el.
  2. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy ellenőrizzék, a rendelés teljes egészében feladásra került-e, egy vagy több csomagban lett-e elküldve, illetve bármilyen más esetről van-e szó.

Ha a rendelést valóban rosszul készítették össze, vagy nem teljes egészében szállították ki, kollégáim tájékoztatni fogják Önt, és a lehető leggyorsabb megoldást kínálják.

Hasznos volt ez a cikk?
A felhasználók 33% százaléka találták hasznosnak
A GroupSumi az online forgalmazód építkezéshez, villanyszerelési anyagokhoz és klimatizáláshoz.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Minden jog fenntartva © 2025 GroupSumi